Po našej trojročnej spolupráci so spoločnosťou Fedorsgroup sme dostali ďalšiu úlohu, redizajnovať existujúcu web stránku. Realitná kancelária sa sústredí hlavne na sprostredkovanie predaja prémiových nehnuteľností v Bratislave a webstránka tomu musí zodpovedať.
Stránka má mesačne tisíce návštevníkov. Vzhľadom na to, že sa naša spoločnosť stará aj o online marketingové aktivity, pred samotným redizajnom webu sme mali množstvo dát, ktoré nám pomohli s pripravovaným layoutom.
Rozšírená administrácia web stránky
Webstránka má rozšírenú možnosť administrácie, kedy si spoločnosť sama vie spravovať články, ponuku nehnuteľnosti (iná ako na realitných portáloch), top ponuku, ponuku developerských projektov či sekciu naše služby. Zozbierané emailové adresy sú automaticky párované s treťou stranou na odosielanie emailových kampaní. V pozadí je kompletná správa maklérov, evidencia produkcie a sekcia v ktorej sa nachádzajú všetky potrebné materiály na vykonávanie činností maklérov.
Hlavné zmeny layout-u webstránky
Homepage - na samotnej domovskej stránke pri starom dizajne neboli dobre viditeľné články a preto mal samotný blog slabú návštevnosť. Pri tvorbe nového layoutu sme využili masonry grid, ktorý robí článkovú sekciu zaujímavejšiu a neprehliadnuteľnú. Ďalšou novinkou je propagácia hypotekárneho oddelenia, IdealnaHypo. Okrem benefitov sme pridali aj interaktívnu hypotekárnu kalkulačku s možnosťou odoslať dopyt na riešenie hypotéky.
Detail ponuky nehnuteľnosti - v tomto prípade sme zmenili tradičný štýl zobrazovanie ponúk na niečo, čo sa na slovenskom trhu ešte nepoužíva. Vrchnú časť sme využili na zobrazenie všetkých podstatných informácií - obrázky, video, lokalita, cena za hypotéku. Celá galéria obrázkov vrátane videa sa po kliknutí otvorí v lightboxe a šípkami tak návštevník môže prezerať celý vizuálny obsah.
Celková cena je zobrazovaná nižšie, aby bol návštevník nútený viac scrollovať a všimnúť si aj iné informácie. Počas scrollovania sa od určitého miesta v pravej časti obrazovky nalepí na stred vizitka realitného makléra s cenou nehnuteľnosti. Návštevník má tak po ruke hneď 3 rôzne CTA (mám záujem, chcem hypotéku, zobrazenie lokality) a akciu môže prakticky vykonať kedykoľvek.
Pod obsahom konkrétnej nehnuteľnosti sme vytvorili sekciu podobné nehnuteľnosti, ktoré majú naviesť návštevníka na ďalšie kliknutia a udržať ho tak dlhšie na stránke. Algoritmus vyberá nehnuteľnosti podľa typu nehnuteľnosti, následne sa pozerá na cenu a potom na lokalitu. Vzhľadom na to, že spoločnosť disponuje drahšími a lacnejšími ponukami, museli sme cenu uprednostniť pred samotnou lokalitou.