Tvorba web stránok Ekoslužby

Ďalším naším projektom je projekt ekoslužby, v rámci ktorého zo strany klienta prišla požiadavka a záujem o zdigitalizovanie jeho spoločnosti. Dôvodom prejavenia záujmu o digitalizáciu bol pocit potreby z pohľadu firmy ako celku.

Ekoslužby

Hlavnou úlohou tejto spoločnosti je prenajímanie veľkoobjemných kontajnerov a likvidácia odpadu z týchto veľkoobjemných kontajnerov. To v praxi znamená, že klient si objedná od ekoslužieb prenajatie kontajneru, ten sa následne naplní odpadom a úlohou ekoslužieb je zabezpečiť likvidáciu tohto naplneného kontajneru odpadom.

Pred samotným uskutočnením digitalizácie, klient fungoval nasledovným spôsobom: kancelária zasielala zákazky šoférom prostredníctom SMS správ a následne šoféri museli kancelárii vypisovať rôzne potrebné dokumenty - a to všetko v papierovej forme. Následne bolo potrebné tieto dokumenty zaslať, respektíve doručiť ich kancelárii. Celý tento proces sa klientovi videl ako časovo náročný a práve z toho dôvodu sa rozhodol pre digitalizáciu svojej spoločnosti. 


Naša spolupráca sa začala spoločným stretnutím, pričom hneď na prvotnom stretnutí nám vysvetlili presné fungovanie spoločnosti a kompletne celý proces. Na základe tohto stretnutia sme vypracovali warframe a špecifikáciu projektu, čo im bolo odprezentované a klient z toho jasne pochopil, ako bude systém vo výsledku fungovať. Klient na základe odprezentovaného zistil, že projekt bol nami uchopený správnym smerom a následne sme mali možnosť pustiť sa do samotnej realizácie.

 

Keďže tento projekt je pomerne rozsiahly, uznali sme za vhodné, že bude najlepšie, ak sa proces digitalizácie v tomto prípade rozdelí do niekoľkých častí a práve z toho dôvodu sme tento projekt rozdelili na dve etapy, pričom jedna slúži pre vodičov a druhá slúži pre samotnú kanceláriu.

 

V praxi to funguje tak, že vodiči každý deň po príchode do práce, zapnú svoje mobilné zariadenie a vyberú si na akom vozidle budú v daný deň pracovať. Práve v tejto webovej aplikácii, sa zobrazujú jednotlivé práce a zákazky, ktoré ich v jednotlivé dni čakajú. Šoféri si následne len púšťajú zákazky v poradí, v akom ich dostali zadané, vykonávajú ich podľa pokynov, ktoré systém vyžaduje a na konci každú jednu zákazku ukončia.

Vďaka samotnej digitalizácii, má kancelária okamžitý prístup k tomu, ktorý vodič akú prácu vykonal, kde sa nachádza so svojou prácou a zároveň má k dispozícii všetky dokumenty v digitálnej forme, nie v papierovej, ako tomu bolo pred zdigitalizovaním. Celý tento proces uľahčuje prácu aj vodičom, keďže sa nemusia starať o papiere, vypisujú všetko digitálne, prostredníctvom mobilných zariadení, či tabletov. Pre kanceláriu táto digitalizácia znamená kompletný zoznam aj história všetkých zákaziek, vedia vytvárať novú zákazku, editovať zákazky, priradiť zákazku konkrétnemu šoférovi - to znamená, že kancelária si dokáže zákazky jednoducho manažovať prostredníctvom tohto systému.

 

 Po ukončení zákazky sú z kancelárie schopné vygenerovať všetky potrebné dokumenty, systém je schopný vygenerovať aj cesťáky, rieši fakturáciu, automatické upomienkovanie a evidenciu kontajnerov (majú prehľad o tom, kde sa kontajnery nachádzajú). To znamená, že kancelária vidí klienta, stav odvozu a samotnú históriu - koľko kontajnerov na stavbe bolo a aké dokumenty tomu prislúchajú. Klient má teda k dispozícii evidenciu všetkých dokumentov bez akýchkoľvek problémov, dokážu sa k nim jednoducho vrátiť a stiahnuť si ich, pokiaľ klient nejaké dokumenty vyžaduje v digitálnej forme.